Οι ελπίδες που είχε εναποθέσει ο εμπορικός κόσμος για τις χειμερινές εκπτώσεις δεν επαληθεύτηκαν.
Το ύψος των εκπτώσεων κυμάνθηκε στο μεγαλύτερο ποσοστό των τελευταίων ετών από 40% έως και 70% ιδιαίτερα το τελευταίο δεκαπενθήμερο.
Η πτώση στην πόλη μας κυμάνθηκε από 30% έως 40%.
Η αιτία της συνεχιζόμενης πτωτικής πορείας είναι φυσικά η εφαρμοζόμενη πολιτική που έχει περικόψει μισθούς και συντάξεις, η φοροεπιδρομή που έχουν υποστεί οι καταναλωτές καθώς και το συντηρούμενο αρνητικό αποεπενδυτικό , αντιαναπτυξιακό κλίμα.
Επίσης η πτωτική τάση οφείλεται.
- Στην κόπωση του καταναλωτή από διαρκείς εκπτώσεις, προσφορές κ.ά. που εξανεμίζει το ενδιαφέρον του.
. Σημειώνουμε ότι:
- Για πρώτη φορά λειτούργησαν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις δεκαήμερο Νοεμβρίου.
- Καθώς και η λειτουργία της Κυριακής 19/1/2014.
Η μεγάλη πλειονότητα των ερωτηθέντων (83,7%) αποτύπωσε τη μικρή ή ανύπαρκτη θετική επίδραση που επέφερε το άνοιγμα των καταστημάτων την 1η Κυριακή των χειμερινών εκπτώσεων 19/1/2014, στην τόνωση της καταναλωτικής δαπάνης.
Σημαντικό μερίδιο της αγοραστικής δύναμης επωφελήθηκαν τα πολυκαταστήματα, mall, εκπτωτικό χωριό.
Η πρώτη εβδομάδα των εκπτώσεων και οι αρχές του μήνα παραμένουν οι πιο ενδιαφέρουσες εμπορικά.
Σημειώνουμε ότι πρέπει άμεσα να αλλάξει το πλαίσιο λειτουργίας της αγοράς διαρκείς εκπτώσεις, προσφορές , προωθητικές ενέργειες καθώς και το επιχειρούμενο άνοιγμα των Κυριακών προς όφελος των μεγάλων.